VI Міжнародна конференція «Маркетінгове управління конкурентоспроможністю»


26 березня 2015 року на базі кафедри маркетингу Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля пройшла VI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетінгове управління конкурентоспроможністю». Партнерами проведення конференції виступили: Університет Чорногорії (Факультет морської справи, Котор), Кіпрський інститут маркетингу (Кіпр), Дніпропетровська міська організація роботодавців (Україна).

comart1

Основною метою конференції є залучення до науково-дослідної роботи талановитих студентів, обговорення актуальних проблем маркетингу, а також об'єднання і підтримка молодих фахівців, що вивчають найцікавіші, спірні і проблемні аспекти різних областей економіки. Робота конференції була організована за такими основними напрямами: формування конкурентоспроможності економіки України в умовах глобалізації; проблеми регіонального розвитку та конкурентоспроможність регіонів; економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств та сучасні маркетингові інструменти формування конкурентних переваг.

comart3 comart2

Захід викликав підвищений інтерес у молодих дослідників не лише Дніпропетровської області і України, але і молодих вчених країн ближнього і далекого зарубіжжя. На участь в конференції було подано 38 заявок з 8 зарубіжних країн (Росія, Білорусія, Литва, Німеччина, Кіпр, Чорногорія, Словаччина, Боснія і Герцеговина), 150 осіб подало заявки з учбових закладів України.

Прозвучали наступні доповіді гостей і учасників:

У обговоренні доповідей і роботі секцій взяли участь запрошені гості і викладачі вузу. За підсумками роботи конференції були виявлені переможці у всіх секціях і нагороджені грамотами.

VI Міжнародна конференція «Маркетінгове управління конкурентоспроможністю»


1/0